17 Şubat 2014 Pazartesi

HALKA KURABİYE



Ağızda dağılan çıtır kurabiye yemek isteyen hemen mutfağa koşsun:))

MALZEMELER:
1 adet yumurta (sarısı üstüne sürülecek)
4 Çorba kaşığı şeker
1 adet margarin
1/2 su bardağından biraz az sıvıyağ
1 çay kaşığı kadar tuz
1 adet kabartma tozu
1 çorba kaşığı sirke
1 adet portakal kabuğu rendesi
1 yudum su
Aldığı kadar un (Ele yapışmayacak)

YAPILIŞI:

Yumurta sarısını üzerine sürmek için ayırın,  Diğer malzemelerle ele yapışmayacak şekilde hamurunuzu yoğurun. Elinizde küçük halkalar yapıp yağlanmış tepsiye dizin. Üzerlerine yumurta sarısı sürüp önceden ısıtılmış fırında 180 derecede pişirin. Afiyet olsun...

Tarifi o anda aklıma gelen malzemeleri karıştırarak yaptım.
Kurabiyeleri, Hala sen bundan hep yap diyen yeğenim çok beğendi .....: )) Sevgilerimle..


12 yorum:

  1. elinize sağlık bu tuzlu kurabiyeleri ben de çok severek yapıyor ve tüketiyrum. 1 ay kalsa da hiç bozulmuyor. elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yonca, Kurabiyeler ne tuzlu, ne de şekerli kıyır kıyır gerçekten. Seninde ellerine sağlık. Sevgiler...

      Sil
  2. kıyır kıyır nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Hemen kosasim geldi gercektende..ne nguzel gozukuyorlar..ellerine saglik..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadına baktıktan sonra neden hemen koşmadım diyeceksin emelcim, Bence hiç bekleme koooooş.....:)) gerçekten...En içten sevgilerimle:)

      Sil
  4. ne yaptin nurancim kosan kosana...;) ellerine saglik, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma tülaycım, sen de takıl bize....:))) Pişman olmazsın çook güzel.. çok öpüyorum canım arkadaşım.:)

      Sil
  5. Meraba Nuran ablacım nasılsın buralara ugruyamıyorum ama aklımdasın genelde ınstagramdayım ama buralara da ugrucam artık öpüyorum senı Ellerıne saglık yine harikalar yaratmişsın sevgilerimle Allaha emanet ol 😘😘😘

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ablacım çok memnun oldum. Ben çok şükür iyiyim. Sende iyisindir umarım. Bebeğin büyümüştür. Kurabiyem çok güzel mutlaka dene. Çok öpüyorum sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil